Systémy manažérstva kvality podľa ISO 9001: 2015 (e-školenie)

Vitajte na školení: Systémy manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001: 2016. Čo sa dozviete? Vysvetlíme si požiadavky normy ISO 9001, vydanej ako STN v roku 2016. Venovať sa budeme aj konkrétnym príkladom aplikácie v praxi a ukážeme si, ako efektívne zaviesť jednotlivé požiadavky v organizáciách. Na záver školenia si povieme, ako vybudovať úspešný manažérsky systém …
Pokračovať v čítaní Systémy manažérstva kvality podľa ISO 9001: 2015 (e-školenie)

Vitajte na školení:

Systémy manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001: 2016.

Čo sa dozviete?

Vysvetlíme si požiadavky normy ISO 9001, vydanej ako STN v roku 2016. Venovať sa budeme aj konkrétnym príkladom aplikácie v praxi a ukážeme si, ako efektívne zaviesť jednotlivé požiadavky v organizáciách. Na záver školenia si povieme, ako vybudovať úspešný manažérsky systém a ako v pohode prejsť certifikáciou.

Poďme na to…

Vzdelávajte sa v práci, doma, v aute… kde len chcete. Ak máte chvíľu čas, pustite si ktorúkoľvek video-lekciu a získajte nové vedomosti. Zvukovú stopu si môžete stiahnuť do Vášho zariadenia a počúvať kedykoľvek a kdekoľvek. Ak prejdete všetkými lekciami, máme pre Vás pripravený krátky test Vašich vedomostí. Po úspešnom zvládnutí získavate certifikát o absolvovaní školenia.  Staňte sa expertom! Prajeme príjemnú zábavu a držíme palce.

Pre koho je toto školenie určené?

Školenie je pre manažérov kvality, vedúcich pracovníkov, audítorov, kontrolórov, poradcov, študentov príslušného oboru manažérstva a ďalších záujemcov z praxe.

Garancia vrátenia peňazí!
Rozmýšľate, či je toto školenie pre Vás to pravé? Kľudne si ho vyskúšajte. Ak do 14 dní zistíte, že sa Vám školenie nepáči, peniaze Vám samozrejme vrátime.

Forma:

Videoškolenie s certifikátom

Celková dĺžka školenia: 2:15 hod.

O norme ISO 9001

„Táto medzinárodná norma špecifikuje požiadavky na systém manažérstva kvality, ak organizácia:

a) potrebuje preukázať svoju schopnosť trvalo poskytovať produkty a služby, ktoré spĺňajú požiadavky zákazníka, aplikovateľné požiadavky predpisov a regulačné požiadavky,

b) kladie si za cieľ zveľaďovať spokojnosť zákazníka prostredníctvom efektívneho využívania systému vrátane procesov na zlepšovanie systému a zabezpečovania zhody s požiadavkami zákazníka, aplikovateľnými požiadavkami predpisov a regulačnými požiadavkami.

Všetky požiadavky tejto medzinárodnej normy sú všeobecné a určené na aplikáciu v akejkoľvek organizácii bez ohľadu na typ, jej veľkosť alebo poskytované produkty a služby.“

Po zakúpení školenia ho môžete nájsť na svojom Účte študenta a hneď začať so štúdiom.

Lekcie

1
Úvod do systému manažérstva kvality
10 minút
2
Budovanie – 1. časť
5 minút
3
Budovanie – 2. časť
5 minút
4
Kontrola – 1. časť
27 minút
5
Kontrola – 2. časť
27 minút
6
Kontrola – 3. časť
25 minút
7
Kontrola – 4. časť
25 minút
8
Zlepšovanie
8 minút

Audiozáznam zo školenia

1
Audiozáznam zo školenia

Formuláre zo školenia

1
Formuláre zo školenia

Dôležité odkazy

1
Dôležité odkazy

Test

1
Test ISO 9001:2015

Buďte prvý, kto pridá recenziu.

Ak chcete zanechať recenziu, prihláste sa
Získajte kurz
14-dňová záruka vrátenia peňazí

Zahŕňa

Plný doživotný prístup
Prístup cez mobil a TV

Máte záujem?

Toto je náhľad školenia, alebo balíka školení, ktorý si môžete prezrieť a v prípade záujmu objednať.

Pre objednanie je potrebné sa bezplatne zaregistrovať a prihlásiť. Formuláre sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo vyššie.

Odporúčané